Nenechte se vykrást – to je hlavní poselství nového bezpečnostního projektu, který v těchto dnech startuje v Česku pod hlavičkou společnosti Assa Abloy. Jeden z největších výrobců zabezpečovací techniky na světě, který vlastní i známou českou značku FAB, spouští nejen stejnojmenný bezpečnostní portál, ale oživuje též tvář dogy z klíčů a zámků FAB. Ta se objevuje například na označeních domovních dveří s příznačným varováním „Tady hlídá FAB“.
Zvýšit povědomí české veřejnosti o nejrůznějších způsobech zabezpečení movitého i nemovitého majetku, informovat o novinkách, ale i bavit, to jsou hlavní cíle nové bezpečnostní kampaně. Její platformou je především nový server www.nenechtesevykrast.cz, kde lidé najdou jak praktické tipy či rady na co si dát pozor nebo jak vybrat zámek, ale také doporučení, jak najít skutečně kvalitního a spolehlivého zámečníka nebo si jednoduchým on-line testem ověřit, jestli bydlí bezpečně.
„Stále se setkáváme s případy, kdy lidé například koupí zámky od podomních prodejců nebo sice investují do bezpečnostních dveří i vložky u hlavního vchodu, ale zloděj se k nim dostane garáží či balkonem. Pojišťovna jim v takovém případě nedá nic nebo plnění významně zkrátí. Právě na takové „chytáky“ chceme projektem Nenechte se vykrást upozornit,“ říká Eva Zupančič ze společnosti Assa Abloy.
Logo značky FAB zná snad každý z nás. „Hlava dogy zdobí většinu klíčů této značky již od třicátých let minulého století, a tak jsme se rozhodli Fabíka využít i jako maskota a tvář projektu Nenechte se vykrást,“ dodává Eva Zupančič.
Ikonický pes nejenom radí, baví a informuje, ale je i tváří facebookové stránky a zdobit bude i vchodové dveře domů, díky speciálním domovním označením Tady hlídá FAB, které varují zloděje před pokusy o vniknutí.
Více na www.fab.cz, www.nenechtesevykrast.cz