Měli jsme auto v servisu. Když bylo hotové, zavolali nám, abychom si ráno přijeli. Ale penízky hezky na dřevo. Pod slamníkem je nemáme a tak jsme se vydali vycucnout bankomat. Jediný v blízkém okolí a ještě patřící jinému peněžnímu ústavu, než máme účet.
Postup byl stejný jako vždy, karta-PIN-částka-ano,stvrzenku -… a tady nastal nečekaný obrat. Tím celý postup skončil, kouzelná vrátka se neotevřela. Na obrazovce naskočilo „Bankomat je dočasně mimo provoz“ a šlus. To by nebylo tak hrozné, kdybychom po příchodu domů nezjistili, že se nám částka odečetla z účtu, a my přitom máme prázdné dlaně i peněženku.
Nastalo telefonování na Nonstop servisní služby. Nejprve do banky, které bankomat patří. Tam nám oznámili, že jim to je sice líto, ale že si musíme vyreklamovat u své banky. U naší banky, jsme se dozvěděli, že operátoři jsou zaneprázdněni hovory ostatních zákazníků, i když jsme volali po 19té hodině. Zřejmě se porouchalo kde co….
Po delší době jsme získali informaci, že musíme sepsat reklamaci druhý den na pobočce. Nedalo nám to a k bankomatu jsme se vypravili ještě jednou. Narazili jsme tam na pána, který stejným manévrem přišel o slušnou sumu. Jelikož se bankomat nadále tvářil, jako že je plně funkční a spořitelna se neměla k tomu, aby na místo vyslala službu, která by bankomat vypnula a zabránila dalšímu problému, společně jsme se rozhodli zavolat 158.
Netrvalo to dlouho a auto přijelo. Když jsme vypověděli co a jak, volali na operační a žádali instrukce, co mají dělat. Nějak i zjišťovali, zda není do bankomatu namontované nějaké zařízení a snažili se udělat maximum. Měli i připravenou ceduli, že je bankomat mimo provoz. Tu jim však někdo jim nadřízený neschválil na bankomat pověsit, že to je záležitost spořitelny.
Možná, že zítra ráno už bude bankomat rozmlácený. A já jdu podat do banky reklamaci. Nechci se ani zabývat myšlenkou, že by to nedopadlo a nebudu ani přemýšlet o tom kde po dobu 30ti dnů těch našich pár drobných bude uloženo, a že asi nejsme sami.