„Přístup mobilních operátorů svědčí o tom, že jim jejich silné postavení dovoluje jednoduše ignorovat nespokojenost zákazníků. Proto jsme se rozhodli zorganizovat hromadnou změnu operátorů a získat lepší cenu pro všechny zapojené spotřebitele,“ říká Martin Černý, ředitel dTestu. „S vítězným operátorem aukce mobilních tarifů, společností MOBIL OD ČEZ, jsme dojednali výhodné podmínky pro zapojené spotřebitele. Především se jedná o smlouvu na dobu neurčitou s možností kdykoli ji vypovědět, tedy žádná automatická prodloužení smlouvy, či převod nespotřebovaných minut a sms do dalšího období – podobné vstřícné podmínky nejsou v České republice stále zdaleka samozřejmostí,“ dodává Martin Černý.
Tarify (nejen) pro děti a babičky
„Pokud víte, že nevyužijete neomezený tarif, preferujete nízkou cenu a vystačíte si s menším objemem dat, tarify vysoutěžené v naší aukci pro vás mohou být výhodnou volbou. Doporučujeme také podívat se do vyúčtování, kolik minut měsíčně skutečně provoláte a kolik spotřebujete dat. Zkontrolujte si, zda neplatíte zbytečně za neomezený tarif, který nevyužíváte,“ doporučuje Martin Černý.
Do kampaně lze přihlásit i telefonní čísla svých blízkých, třeba dětí nebo prarodičů, pro které mohou být objemově menší a levné tarify optimální. Za objemově nejmenší soutěžený Tarif A bez dat (100 volných minut, 50 volných SMS) zaplatí zákazníci 73,50 Kč. Nejlevnější nabídky stejného tarifu na trhu jsou podstatně dražší.
„Přihlásila jsem do kampaně dodatečně číslo své babičky, protože nejnižší vysoutěžený tarif je pro ni naprosto ideální. Data nepotřebuje, vystačí si s menším množstvím minut, protože voláme většinou my jí, a Tarif A je opravdu za pár korun,“ říká Markéta S., která využila nabídku aukce. „Před nějakou dobou jsem si jako řada lidí pořídil neomezený tarif, ale postupně mi došlo, že platím za něco, co vlastně ani nepotřebuji. 500 minut, tedy více než 8 hodin volání a 250 SMS do všech sítí v Tarifu B je naprosto dostačující a navíc za méně než poloviční cenu než můj neomezený tarif. Považuji to za velmi slušnou nabídku,“ uvedl Milan P., registrovaný účastník naší kampaně.
Zákazníci také mohou v období 12 měsíců od zahájení poskytování telekomunikačních služeb měnit Tarif A na Tarif B a opačně, a to jedenkrát v zúčtovacím období. Tyto změny nastavení služeb se provádějí na Zákaznické lince nebo na Zákaznických centrech Skupiny ČEZ.
Stále se můžete zapojit
Pokud se vám líbí nabídka tarifů vzešlá z aukce mobilních operátorů, stále máte možnost se registrovat na www.ChciVyhodnejsiTarif.cz. Pro přechod na některý z nabízených tarifů se stačí zaregistrovat a vyplnit online formulář. Nový operátor vám pak zašle návrh smlouvy a další dokumenty potřebné ke změně. Nabídku můžete využít do konce srpna.