Řetězec Makro rozjíždí nový projekt Můj obchod, který drobným obchodníkům nabídne marketingovou podporu a know how. Do konce září by se měl zeleno-oranžový nápis Můj obchod rozsvítit na prvních dvaceti pobočkách, konkurovat má hlavně prodejnám jako je Žabka, píše magazín Forbes.
„Prodejci budou mít stejné uniformy, v obchodě budou stejné košíky, osvětlení, design cenovek či akční nabídky. Jinak si ale ceny může každý obchodník zvolit tak, jak chce,“ řekl Vo Van, devětačtyřicetiletý manažer, kterého Makro do Česka přivedlo. Má šéfovat dvacetičlennému týmu, který funguje jako spojka mezi rostoucí vietnamskou komunitou v Česku a řetězcem. Právě na zapojení tradičních vietnamských večerek Makro spoléhá.
„On zná všechny a všichni znají jeho. Mezi Vietnamci v Česku se mu už říká Mr. Makro. Když se bude dařit jim, bude se dařit i nám,“ dodal generální ředitel české pobočky Makra Axel Hluchy.