Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Eva Mužíková
7.12.2014 22:28
Vando, Tvoji básničku jsem si přečetla několikrát. Velmi mne zaujala svojí lehkostí a notnou dávkou citu. Jen tak dál, jsi fakt šikulka...no a že někdo pochybuje, na to se musíš povznést...
VANDA Blaškovič
7.12.2014 21:28
Pane Libáňský, děkuji, tak mne nepadlo že bych se někdy prošla po těch uhlíkách..:) já jsem naprostý amatér v poezii, rým touze-pouze mne napadl jako první...je asi nejsnazší a proto i zprofanovaný...budu se mu případně příště vyhýbat...dík za upozornění a odborný rozbor..to koukám co jsem nevědomky zplodila...fakt to bylo jen citem bez školení..asi pomohla škola života...mám velikou radost! Díky!
Jiří Libánský
7.12.2014 14:14
Ač mi tam vadí zprofanovaný rým pouze-touze, tak se musím i já připojit k obdivovatelům této básně. Líbí se mi jak je prostá a přitom vzdálena neumělosti či naivnosti. Má dostatečně silnou nosnou myšlenku, zpracovanou se skvělým vyváženim sdělnosti a poetičnosti. Ten tajtrdlik z básně vybočuje svou rozverností, ale jinak je roztomilý a srozumitelný.
VANDA Blaškovič
7.12.2014 12:57
Děkuji Mirečku za milou větičku! ..:)
Olga Štolbová
7.12.2014 10:14
Vandi - prima. A jestli je to prvotina, máme se na co těšit. ***
Miroslav Štorch
6.12.2014 22:40
Rýmy pobavily - potěšily, od mořské víly překvapily, když se tady objevily.
Eva Balúchová
6.12.2014 20:33
To teda čučím jaké krásné verše se ti povedly.
Tajtrdlík?Proč né?
Alena Tollarová
6.12.2014 20:27
Vando, mě sice nekáráš, ale taky jsem ještě nekomentovala. Já tedy na poezii moc nejsem, ale pořádnýho tajtrlíka bych brala. Nejsi divná, asi jsi se v noci odkopala a byla Ti zima ... :)
VANDA Blaškovič
6.12.2014 20:07