Moje příležitost: Proč 
nebýt ještě krásnější?

Moje příležitost: Proč
nebýt ještě krásnější?

15. 12. 2014

Ahoj děvčata, a dámy v každém věku,
ráda bych vám všem nabídla moji službu, tedy spíše báječného koníčka. Již několik let působím jako vizážistka, stylistka a kosmetická poradkyně. Tyto služby nabízím široké veřejnosti, jak ženám, tak i mužům v každém věku. Moje nabídka, se kterou přicházím, je Celková proměna během jednoho dne. Mám jich za ta léta za sebou desítky a musím ráda přiznat, že ve výsledku velmi pozitivních. Je to radost vidět, jak se vám nesebevědomá dívka mění v cool dračici. Stejné je to i s ženami ve středním i zralém věku. Pracovala jsem už s aktérkami od 18 až po 78 let. Výsledek byl vždy stejný: velká radost, nárůst sebevědomí, nastartování nové chuti do života a často nové životní cesty.

Všechna média nás zásobují spoustou informací a doporučení, jak se líčit a oblékat, ale já vidím před sebou hlavně ženy, které si sami se sebou neví rady, kupují si stále stejné typy oblečení, bojí se obléci něco jiného, než mají zaběhnuté a nejraději nosí černou, bílou, maximálně červenou barvu. Moc jsou pak překvapeny, jak je to jednoduché vypadat svěže, mladě, zajímavě, trendy a prostě sexy, v každém věku. Kdo se toho nebojí, pojďme do toho společně.

Těším se na Vás!

Celková proměna spojená s kadeřnicí, barvovou typologií, líčením a osobním stylingem.

Několik malých kroků k vaší velké cestě ke kráse – během jednoho dne!

Líčíte se často a ráda, ale pořád stejně? Anebo byste se chtěla líčit, ale nevíte jak?

Chcete prožít velkou proměnu?

Jsem tu pro vás a ráda vám ve všem poradím!

Možnost realizace: víkendy a sváteční dny, nutno objednat 2 -3 týdny předem.

Doba proměny: 8.30 -18.30 hod / lze upravit dle dohody /

Uskutečnění akce: Interiér a exteriér hotelu AD PUK**** - nádherný secesní hotel v klidné části centra Berouna, Kostelní ulice číslo 4    www.adpuk.cz   

Co na Vás čeká:                                                

Kadeřnická proměna – návrh a realizace vašeho nového vlasového stylingu v kadeřnickém salonu v Berouně

Barvová typologie – vaše barvy

Lehký oběd včetně nápoje a kávy

Manuál denního a večerního líčení /další dle přání /

  • doporučení vhodných přípravků pro typ vaší pleti a sestavení péče o vaši pleť
  • speciální péče o oči
  • odlíčení, revitalizace pleti, nanášení podkladové báze
  • matování obličeje – triky na zakrytí nedostatků
  • líčení dle vašeho barvového typu a tvaru obličeje, rozjasňující líčení

Osobní styling – vhodné typy a styly oblečení pro váš typ postavy

  • opět v prostorách hotelu AD PUK
  • vhodný styl oblékání odpovídající vaší postavě
  • kombinace barev, variabilnost
  • vhodné doplňky, šperky, kabelky, boty
  • realizace různých stylů oblečení - denní, business, večerní apod.

Modely jsou zapůjčeny z předních berounských butiků, obuv z prodejny BAŤA

Vše možno na místě zakoupit, včetně používané kosmetiky.

Odpolední občerstvení – káva, zákusek, ovoce, nápoje.

Fashion show v prostorách hotelu PUK, případně i v exteriéru.

Focení v různých outfitech, včetně veškerého módního doladění.

Je používána profesionální kosmetika z USA - Mary Kay, MAC a Bobbi Brown.

Sestavení manuálu vašeho líčení s celým postupem je možno získat i písemnou formou.

Nafocení fashion show, vašich nových outfitů a stylingů, dodání na CD.

Cena za osobu:              3.700,-CZK

Nutno dodat:  fotografie celé vaší postavy, údaje o výšce a váze, míry přes prsa, pas a boky, konfekční velikost, číslo bot

Proměny krásy můžete též darovat formou dárkového voucheru.

Kontakt: Mája Abrahámová,  vizážistka a stylistka,  tel.  607 672 178,  E-mail: AMARIE@seznam.cz

 

Nabízíte nějaké služby? Jste kadeřnice, kosmetička, fyzioterapeut, masér? Vyrábíte šperky, keramiku, nábytek, malujete obrazy? Pletete svetry, opravujete lednice, čistíte koberce? Prodáváte kosmetiku, zájezdy, nemovitosti? Představte svoji službu nebo produkt prostřednictvím magazínu i60. Napište o své činnosti příspěvek, vyfotografujte své výrobky a pošlete prostřednictvím svého profilu do našeho magazínu. Do titulku (nadpisu) svého příspěvku přidejte „Moje příležitost“. Více informací najdete zde.
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Alojz Turčányi
Vážené dámy, vážení pánové podívejte se laskavě do zrcadla a řekněte si bez ovlivňování placenou či zcela zdarma reklamou (např. paní Klosové) co vidíte. Nejste s tím spokojeni? Uvědomili jste si, že Vaše maličkost je výsledkem kusové výroby? Jste originál a snaha nějak se vnutit do společnosti velkoseriových uniforem je nepřirozená. Přeci nechcete mít doma muzeum voskových figurín? Asi jsem to trochu přehnal, ale z mého okolí vím , že vzhled není v našem věku to nejdůležitější a sebevědomí může vycházet úplně odjinud. Třeba i z toho Chorvatska, nebo Šumavy, nebo....
Jana Slavíková
Jako každé ženě by taková akce prospěla, ale za 3700 raděj pojedu na týden do Chorvatska. A klidně stejně nekrásná :-))
Hana Rypáčková
Já na to ani neklepla, protože nechci být krásnější. Hodnější, pozornější, přátelštější,ohleduplnější,pečlivější...Je toho dost.Reklamy nesnáším ve všech podobách.Ale tím se získávají dárečky, kvůli nimž se třeba i přátelé znesváří..Obdarovávání je krásné pro obě strany..Takový je svět.
Zuzana Pivcová
Já si myslím, že něco jiného je reklama některých sponzorů, kterou dává redakce na homepage jako nabídku. Tu si každý otevře či neotevře, podle toho, zda to shledá zajímavým. Toto je ale článek, zařazený do soutěže čtenářů na téma Moje příležitost. Ani já jsem vyhlášení této soutěže nepochopila jako profesionální nabídku, která může být v médiích kdekoliv. Nevím, zda pouhé nedočtení článku je jediné správné řešení, a jinak se s tím musíme "smířit".
Marie Magdalena Klosová
Děkuji,pane Raško.
Dagmar Králová
Nic ve zlém paní Klosová, když to vyvracíte, tak je to asi jen fáma. Píšete hezké články, které se nám líbí, tak se opravdu nezlobím.
Marie Magdalena Klosová
Nikoho z redakce jsem neučila a taky teď nikomu nic nepřikazuji.Vyjádřila jsem jen svůj názor.A nezlobte se,šíříte pomluvu.
Dagmar Králová
Paní Klosová, bohužel se s tím musíme smířit stejně jako s televizní reklamou u komerčních televizí TV Prima, NOVA, JOJ atd. Údajně jste kdysi učila někoho z redakce, ale asi Vás neposlechnou jako když museli ve škole. Filmy v televizích jsou také zaplevelené a slouží jako plakátovací plochy. Často v nejzajímavější části. Tady máte výhodu, že to nemusíte dočíst.
Marie Magdalena Klosová
Myslela jsem,že tady budou nabízet své výrobky,či služby aktivní "účastníci" i60 ,aby si eventuelně přivydělali,nebo udělali radost ostatním.A tohle vypadá na "normální" reklamu profesionálního salónu.Za "profesionální cenu". Aby se nám to tady reklamou /neplacenou/nezaplevelilo. Mně se to moc nelíbí.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 48. týden

V čase adventním a vánočním často televizní stanice nabízí divákům známé filmy a pohádky. Tento týden si budete moci v kvízu vyzkoušet, jak dobře je znáte.