Máme rádi fotografování:
Hledáme "markant"
6. 3. 2015
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Jiří Libánský
7.3.2015 20:37
Je pravda, že jsem se učil u odborníků jako je pan Pavel SCHEUFLER v záhlaví rubriky a dalších renomovaných fotografů.. Možná, že umím něco lépe pojmenovat, ale největší hodnotu má dobře udělaná fotka. A takové vy, Radovane, umíte.
Miluše Hasenohrlová
7.3.2015 19:47
Radku, musela jsem to trošku "odlehčit", protože otázka fotografování je moc vědecké téma :-)))
Miroslav Štorch
7.3.2015 13:26
Radek je od slova raditi :-) A Radek nejen radí dobře ale upozorňuje i na výborné rady jiných. Je to prima, když to někdo jiný vyhledá. Když chci fotit snímek, aby byl zvýrazněn objekt v popředí, tak si můžu, ale nemusím koupit širokoúhlý objektiv :-) Ale kdo má rád fotografování, tak do toho pár tisícovek investuje.
Zdenka Žichovská
7.3.2015 11:26
Kopeček vytvořil krtek včera na chodníku před naším panelákem. Vrátila jsem se pro foťák a potom obíhala kolem kopečku na chodníku mezi paneláky, klečela, seděla…………. Však ty kalhoty potom vypadaly. Vzhledem k tomu, že pravá ruka je zatím jen minimálně funkční, měla jsem problém i se zvládnutím fotoaparátu. Radku, děkuju za zhodnocení mých pokusů, přijímám každou dobrou radu, takhle se naučím nejvíc.
Radovan Cakl
7.3.2015 09:35
Miluško, Tvé poznání má jednu nevýhodu. Když Tě někdo plácne přes markant, nemůžeš ho žalovat za obscénní chování ;-)))
Radovan Cakl
7.3.2015 09:32