Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Jana Slavíková
5.4.2015 08:14
Evo, stačí do vyhledávače na netu zadat "vrtané kraslice" a vyskočí vám spousta odkazů. Podívejte se. Hezké Velikonoce.
Eva Mužíková
2.4.2015 21:16
Jani, to je nádhera... nikdy jsem takovou techniku neviděla
VANDA Blaškovič
2.4.2015 20:23
Děkuji za info. 50% je vlastně náhoda, ale 10% to je již úspěch. Gratuluji. Jste moc šikovná. Veselé Velikonoce!
Jana Slavíková
2.4.2015 19:30
Jak kdy. Záleží na kvalitě skořápky a pevné ruce. Když jsem začínala s tím kulatým pilníkem - i 50 %. Dnes tak 10 %. A nejrizikovější je to první píchnutí jehlou.
VANDA Blaškovič
2.4.2015 08:31
Teda, to je křehounká práce! Zajímalo by mne, paní Slavíková, jaké asi % praskne skorápek při vrtání? Opravdu krásné...
Jana Slavíková
2.4.2015 08:27
Dírky dnes vrtám malou tzv. hobby vrtačkou. Když jsem začínala, používala jsem kulatý pilník a přístrojek na manikuru na dvě tužkové baterie. Nejdřív napíchnu dírku silnou injekční jehlou (jsou tvrdé a mají seříznutou špičku), pak dírku zvětším užším vrtáčkem, pak širším, potom v roztoku sava se skořápky zbaví vnitřní blanky a pak už jen kahánek, vosk s bílou voskovou pastelkou a špendlíková hlavička.
Marie Magdalena Klosová
1.4.2015 19:50
Opravdu něžná krása,téměř panenská.Obdivuji trpělivost a zručnost.
Zoja Sedláčková
1.4.2015 19:03
Prohlídla jsem si obrázky na vašem profilu, tam jsou v lepším rozlišení. Obdivuji vaši dovednost. Jen nasbírat a vyfoukat tolik bílých vajíček je umění. A ještě do nich vyvrtat stejné dírky a dozdobit! Nádhera. Čím jste ty dírky vrtala? Je na to nějaký speciální nástroj?
Jana Slavíková
1.4.2015 08:04