V sídlištním supermarketu
Ilustrační foto: Albert.cz

V sídlištním supermarketu

10. 10. 2016
Můj příběh nákupy
Hodnocení:
(4.8 b. / 8 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Mirek Hahn
Albert - jednoznačně nejhorší prodejny ve známém vesmíru ! Nedoplněné zboží v regálech, problém sehnat personál aby nakrájel půlky bochníku chleba, balené sýry z jejich lahůdek už na prodejně plesnivé, málo pokladních, na pokladně agenturní brigádníci, kteří pět minut hledají jak namarkovat francouzskou bagetu a další neduhy.... Taky máme tu smůlu, že Albert je nejblíž. To je za trest tam nakupovat... Když máme trochu času, jedeme nakoupit kamkoli jinam.
Jarmila Komberec Jakubcová
Velmi zajímavé postřehy z hypermarketu Albert. U nás v Plzni jich máme také pár. Já tento řetězec moc nemusím. Hlavně maso či saláty jsou takové jako že už na prodejně "zdomácněly". Nejraději nakupuji v Globusu, který je v Plzni jeden. Jen tam nakupuji čerstvé maso a výjimečně šunku pro vnoučata. Kde bydlím nejsou žádné obchody, nejbližší je Tesco cca 5km.Proto nenakupuji jinde než ve velkých obchodních řetězcích kam dojedu autem a hlavně ke zaparkuji. Ve středu Plzně se nikde parkovat nedá.
Marcela Pivcová
Moje zkušenosti s Albertem bohužel příliš dobré nejsou. Dost často tam mívám problémy u pokladny - nesrovnalosti v ceně zboží v regálu a při vyúčtování. Někdy je rozdíl třeba 1 - 2 koruny, ale ani to není zanedbatelné. Horší jsou rozdíly v chybně namarkovaném druhu zboží, které mohou činit i několik desítek korun. Při velkém nákupu i tento rozdíl by se mohl přehlédnout. Tak pečlivě sleduji účtenky, i když jsem nikdy nepatřila k vyhledávačům chyb. A počet "omylů"? - možná, že už bych je na prstech nespočítala. Někdy se pokladní ani neomluví a o nepříjemných pohledech za mnou stojících zákazníků raději nemluvím. Místo obchodu zatím ještě nezveřejním - třeba k tomu někdy dojde.
Naděžda Špásová
Zuzko, tu spoušť ti opravdu nezávidím. Taky se mi to stalo, i přesto, že to mělo víčko. Albert u nás máme taky, ale ten je trochu z ruky, takže tam nejezdíme. Dneska si na něco stěžovat, je prakticky mlácení prázdné slámy. Délku reklamace si určuje prodejce a ty, zákazníku, se s tím srovnej, jak chceš. Hlavně, že mají u vás šikovného manažera.
Marie Magdalena Klosová
Vždy mě potěší skutečně profesionální přístup ve službách.Dokládá to,že těmto lidem záleží na dobré pověsti a práce tam je navíc baví.mm
Květoslava HOUDKOVÁ
Milá Zuzko - i ostatní "í"čkaři: V samoobsluhách Super a Hyper marketů se dočkáváme mnoha různých "překvapení" i nástrah. Docela podrobně se tím zabývá organizace dTest - vytvořili i zvláštní portál: www.vasestiznosti.cz - čerpám zde různé informace - varování apod. Pročtěte si také článek , zveřejněný na Seznamu: www.novinky.cz/finance/414234-vite-jake-nastrahy-na-vas-mohou-cihat-v-samoobsluze? Doufám, že jsem kontakt opsala dobře a v pohodě najdete !
Libor Farský
Opravdu postrádám "knihu přání a stížností", která za socialismu musela být v každé prodejně (a dost možná i u holiče :-). Já nakupuji ve vesnické prodejně Coop, je to také řetězec, ale ani žádná schránka pro připomínky v ní není. Chtěl jsem také chválit - milé a ochotné prodavačky. Asi budu muset pro tu knihu vyrazit do antikvariátu.
Jiří Libánský
Oceňuji, že si Zuzana nejen všímá, co se kolem ní děje, ale dovede o tom i zajímavě napsat. Nejen významné události, ale především ty běžné všednodenní tvoří náš život. Je dobré si jich všímat a přemýšlet o nich.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden

Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

19%