Ilustrační foto: ingimage.com
Vymažte mě z internetu!
19. 11. 2016
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Thanh Hang Truong
10.3.2018 11:16
Dobrý den, jmenuji se Truong Thanh Hang a studuji 3. rokem na Vyskoké škole ekonomické v Praze a v rámci bakalářské práce zkoumám fenomén seniorů na sociálních sítích. Poprosím vás proto vyplnění krátkého dotazníku https://seniori-na-socialnich-sitich.vyplnto.cz/
Danuše Onderková
20.11.2016 23:48
Opravdu užitečný článek, o takovém tématu jsem se již bavila s dcerou, jakmile se narodil vnuk. V Anglii je zakázáno zveřejnit nahé dítě, stejně tak se nesmí fotit skupinka dětí jak si hrají, i když tam máte své dítě. Ve školce, nebo ve škole se to při nějakých akcích smí, ale souhlasí s tím všichni rodiče. Stačí aby byl jeden proti a fotit nebo natáčet se nesmí. Když jsem chodila s dcerou do dětského koutku nebo na plavání a chtěla udělat fotky vnoučat, musela se dcera nejdřív zeptat, zda je to možné. V bazénu to povolili pouze po výuce a v koutku, kde nebyli jiné děti. Myslím, že i toto je správné.
Libor Farský
20.11.2016 13:35
Velmi užitečný článek. Bohužel hlavně pro mladé, kteří jej číst nebudou.
František Komín
19.11.2016 23:57
Ještě dodatek. Za horší, než internet a sociální sítě považuju mobily, u kterých telefonování je,¨jakási vedlejší funkce. To, že mobilem se dá fotografovat a natáčet video je z hlediska narušování soukromí daleko nebezpečnější, protože to, co dám na facebook mám aspoň pod kontrolou, ale co může někdo natočit a někde to zveřejnit, o tom se ani nemusím dozvědět a nebo až když už škoda byla napáchána.
František Komín
19.11.2016 23:49