Moře
Ilustrační foto: pixabay.com

Moře

12. 1. 2017
dovolená moře vzpomínky
Hodnocení:
(5 b. / 8 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Elena Valeriánová
Nevím jestli mi Váš článek utekl díky mé nepozornosti a nebo novým uspořádáním íčka, ale co vím určitě, že jsem ráda za jeho objevení. Moře, ač neplavec, miluji. A doufám, že ho ještě někdy uvidím a ucítím. Pět hvězdiček je málo, ale víc nemám.
Libuše Münsterová
Děkuji všem za komentáře, jsem tu nováček a začíná se mi tu líbit.
Olga Štolbová
Jani, jsem na tom stejně jako ty, bez moře se obejdu. Ale povídání o mořích a příběhy íčkařů čtu moc ráda. Libuško, tvé povídání hezké a zajímavé, díky. *****
Jana Šenbergerová
Pár moří jsem zažila, ale žádné z nich mi nechybí. Mně stačí ke štěstí horské bystřiny ... :-)
Eva Mužíková
Když jsem uviděla " své první moře " byla jsem zklamaná. BALT, vitr, žádné palmy, zima... .Postupem času jsem názor změnila, přestože jsem jich zas tolik neshlédla, u mne vede Jadran... Početla jsem si a zavzpomínala na naši nekonečnou cestu autobusem do Rumunska .. Již nikdy:))))
Naděžda Špásová
Moře je moje velká láska, hlavně to chorvatské a francouzské. Snad se ještě zadaří nějaká ta mořská pohádka. Zamlada to bylo nedostupné, žila jsem na vesnici a peněz nebylo vůbec nazbyt.
Zuzana Pivcová
Libuško, nahoře vpravo na modré liště je vedle Facebooku lupa. Po kliknutí na ni se pod ní objeví rámeček, tak napíšete, co hledáte v rámci i60. Ale ještě mnoho dalších lidí psalo o lásce k moři. :-)
Libuše Münsterová