
Ilustrační foto: ingimage.com
Turistické patero
29. 1. 2017
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Jarmila Fialová
2.2.2017 10:58
Ještě se mi nestalo,aby se o nás delegát nepostaral nebo abychom měli špatné ubytování a to jsem jezdila s dětmi,později s vnoučaty každý rok.A nezáleželo na tom,jestli to byly dražší letecké nebo levné autobusové zájezdy.
Karel Hyndrák
30.1.2017 23:03
Já než někam jedu, vždycky se podívám na německá objektivní hodnocení . Němci píšou pravdu, např. "V červenci tam jsou medůzy nelze se koupat v moři, nebo trávníky postřikují fekáliemi z jímky (Royal Azur Hurghada)". Němci jsou fakt spravedliví. S překladem pomůže Překladač Google. Odkaz je např: https://www.holidaycheck.de/hr/bewertungen-hotel-beverly-park/4dba8948-3b35-365b-ad47-c1db40693c8e
My dva si nějak nerozumíme. My jsme byli vždy s delegáty absolutně spokojeni. Katalogy čteme, Internet hotelu prošťouráme, víme co kupujeme, ale pořád je ve vzduchu jakési volačo = vyjednávání.
Karel Hyndrák
30.1.2017 21:20
Např. u cestovky Fischer bylo možné zabookovat v dostatečném předstihu konkrétní pokoj. To mně naučili šikovní Češi až tam. Nebo alespoň třeba u hotelu Eden Alcudia Mallorca budovu a patro. Nesprávná budova a přízemí má okna přímo do výfuku ventilátorů z kuchyně (24 hodin smrad a zabedněná okna). Plán hotelu je většinou na internetové stránce hotelu. Ano Beverly Park Gran Canaria, tam jsme se taky museli hádat. Jinak výhled na moře z 12 patra byl úžasný.
Jarmila Komberec Jakubcová
30.1.2017 19:09
Ano přesně jak popisuje Karel H. - v arabských zemích také dávám do pasu dolary či Eura a vždy mám pokoj na úrovni.Na Gran Canarii jezdím do hotelu Beverly Parky, který má ůlku pokojů s výhledem na moře, druhá půlka hotelu se dívá na dálnici do Las Palmas, kde projíždí auta celou noc jako o život.Protože hotel znám (jezdím tam již od r.1992) vždy si vyžádám na recepci pokoj na Atlantik.A vždycky ho dostanu.Pokud je nás Čechů na recepci víc, tlumočím jim jejich požadavky v angtičtině.Proto jsem napsala, že není od věci umět trochu nějaký jazyk. Budete se lépe cítit. Delegát cestovky většinou není schopen nic zařizovat.
Karel Hyndrák
30.1.2017 18:49
To co píše Jarmila Ja. je čistá pravda. Skutečnost je ještě horší. Jezdíme už 20 let s různými cestovkami do GranCanaria, Mallorku a do Turecka. Autobus zastaví u hotelu, vysype vás a jede dál. Na recepci jako němí dáte voucher a dostanete klíč. Jdete na pokoj a ouha: "Mám zaplacený výhled na moře, ale okno je do dvora na popelnice". Delegát přijde až zítra, to už je pozdě. Ani jednou se mi nestalo, že bych se nemusel vrátit na recepci a hádat se. Rusové, kteří neumí jazyky dávají recepčním rovnou Eura v pasu. To tak! Ti, co se nebojí a umí se alespoň trochu vymáčknout, dostanou co chtějí. Je to jako tady v ČR, kdo dělá dusno, tomu raději vyhoví. Nadávky stačí v češtině, oni to pochopí. Druhý den na schůzce s delegátem Češi pláčí (my mlčíme) a snaží se to nějak změnit. Třeba je pak na druhý týden někam přestěhují. Cestovní kancelář je proti tomuto jednání recepčních bezmocná.
Jitka Hašková
30.1.2017 09:07
Článek je dobrý, ale přidala bych k tomu ještě tyto informace:
-zkontrolujte si zda-li má CK platné pojištění pro rok, kdy se chystáte cestovat, na začátku roku to někdy ještě na webu nebývá;
- rozlišujte cestovní kancelář CK(t.j. organizace, která zájezd skutečně pořádá) a cestovní agenturu (CA), která prodává zájezdy různých CK;
- u nás často CK fungují i jako CA;
- je spolehlivější koupit zájezd u CK než u CA-pokud se zájezd neuskuteční CA skoro za nic neručí;
- cena prodávaného zájezdu musí být stejná u CK i CA; CA dostávají provizi za prodané zájezdy od CK a nemají právo si účtovat něco navíc zákazníkovi - to se často u nás porušuje. pozn. učím na škole cestovního ruchu.
Zuzana Pivcová
29.1.2017 10:32
Mně se článek také zdá informativně dobrý. Nemusím mít s sebou sice speciální publikaci o destinaci, kam třeba jedu opravdu jen jednou, ale vždycky vím dopředu, s čím tak můžu počítat. Ze začátku jsem to moc nedělala, a pak jsem se divila, že hotel v klidném prostředí (Afandou, Rhodos) byl vprostřed polí a pláž žádná. :-)))
Jarmila Komberec Jakubcová
29.1.2017 10:25
Paní Jiřino já myslím, že zájemce o cestování to neodradí. Já jsem jen popsala své zkušenosti a věřte já na Gran Canarii létám každý rok. To co popisujete je naprosto shodné s tím co píši já.Létám na Gran Canarii jak Čedokem, Fischerem či CanariaTravel. Všichni postupují stejně jak jsem již popsala. Na hotelu jsou informační knihy kam delegáti aktuálně zapisují informace o odletu, či telefony na sebe včetně termínů informačních schůzek.Nevím proč bych odrazovala lidi od cestování.Naučit se pár anglických slovíček nikdy neškodí - náš Totem v Plzni pořádá třeba kurzy angličtiny pro začátečníky-seniory.S článkem souhlasím, je pravdivý.
Jarmila Komberec Jakubcová
29.1.2017 10:25
Paní Jiřino já myslím, že zájemce o cestování to neodradí. Já jsem jen popsala své zkušenosti a věřte já na Gran Canarii létám každý rok. To co popisujete je naprosto shodné s tím co píši já.Létám na Gran Canarii jak Čedokem, Fischerem či CanariaTravel. Všichni postupují stejně jak jsem již popsala. Na hotelu jsou informační knihy kam delegáti aktuálně zapisují informace o odletu, či telefony na sebe včetně termínů informačních schůzek.Nevím proč bych odrazovala lidi od cestování.Naučit se pár anglických slovíček nikdy neškodí - náš Totem v Plzni pořádá třeba kurzy angličtiny pro začátečníky-seniory.S článkem souhlasím, je pravdivý.
Květoslava HOUDKOVÁ
29.1.2017 09:41
Nejlepší péči o klienty jsem zažila při zájezdu-pobytu Hotelbusem. Ubytovací problémy jsme řešit nemuseli, CK vytiskla a každému dala slova/věty pro základní komunikaci, 2 řidiči byli navíc výbornými kuchaři i delegáty (poradili/zařídili vše potřebné. RECENZE čtu. ale beru je s rezervou - některé jsou i falešné-lživé = vytvoří je CK/ubytovatelé sami.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům
- Nové vzkazy od přátel
- Nové žádosti o přátelství
JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí.
Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden
Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...
AKTUÁLNÍ ANKETA