Konec zimy
FOTO: autorka

Konec zimy

7. 3. 2017

Ráda se toulám po březích Rožnovské Bečvy, sleduji výkyvy hladiny a změny v okolí koryta. Byla jsem zvědavá, jak vypadá soutok Rožnovské Bečvy se Starozuberským potokem po velkém oteplení na konci února. K místu soutoku to mám z domova 2 km po cyklostezce, což zvládám za 25 minut. Tentokráte jsem šla snad celou hodinu. Povrch cesty byl pokryt ledem, našlapovala jsem velmi opatrně a zvažovala každý krok.

Během výšlapu jsem fotografovala. Kromě řeky hlavně cyklostezku a její blízké okolí.

Zvu vás na malou procházku. A určitě vás nebude provázet strach z pádu. 

fotografování
Hodnocení:
(5 b. / 13 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jana Šenbergerová
Aničko, to musela být příšerná cesta, a takové krásné fotky po ní zůstaly.
Dana Kolářová
Pěkný konec zimy.
Naděžda Špásová
Zajímavá procházka a hezké fotky.
Květoslava HOUDKOVÁ
Dodatek: v galerii Alenky Toll. - mezi kraslicemi jsou i ty, zdobené sítinou.
Lenka Hudečková
Pěkné a zajímavé fotky *
Ilona Erika Kolář
Krásné fotky.:)
Květoslava HOUDKOVÁ
Aničko - když se ráda procházíš kolem řeky, znáš rostlinu "jezerní sítina"? Já teď pošlu vnuka-skauta, zda by ji někde u Labe vypátral. Vypadá jako mohutná pažitka a uvnitř má bílou "duši". Ta se zápalkou vytlačí a zdobí se tím velikonoční vajíčka (jedno mám uschováno už 50 let - duše je zažloutlá, ale na vajíčku stále drží.) Dokud mám ještě cit v prstech, chtěla bych toto zdobení znovu zkusit - a s vnukem/vnučkou naučit malé skautíky z jejich oddílů.
Zuzana Pivcová
Obrázky jsou moc zdařilé, ale přesto doufám, že teď už bude taková zima pouze na fotkách.
Danuše Onderková
Aničko, moc pěkné....*****
Anna Potůčková