ilustrační foto: pixabay.com
Ráno na Islandu
16. 6. 2017
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Hana Rypáčková
18.6.2017 07:28
Hezké, poetické. Ano, na Islandu bych i žila, neberou uprchlíky...Jen odborníky. Jen všudypřítomá vlhkost, ale to známe z Radhoště... :-)
Blanka Macháčková
17.6.2017 08:36
Na Islandu jsem fotografovala. Ale všechna fota mám v papírové formě a nevlastním skener. Přes telefon by ty fotky nebyly tak pěkné. U příštích cestovatelských článků se polepším. Ty už mám v digitální formě.
Elena Valeriánová
16.6.2017 23:20
Krásná slova, ale to jste tam sama nefotila? Pokud ano, škoda, že jste nám fotky neukázala. Ta ilustrační je krásná.
Oldřich Čepelka
16.6.2017 21:09
Pěkně napsané. Až bych měl chuť k tomu přidat pár svých fotek. Ale ty jsou běžné turistické, žádná velká poezie.
Jana Šenbergerová
16.6.2017 17:02
Tak barvitě vylíčeno, že nakonec ani ty fotky nepotřebuji, abych byla v krásně barevném obraze.
Naděžda Špásová
16.6.2017 15:00
Island je snem načí dcery, ale já se bez něj klidně obejdu. Na mě je tam moc zima. Ale uznávám, že země je to krásná. Ty fotky opravdu trochu chybí.
Jaroslava Handlová
16.6.2017 11:51
Musí tam být nádherně. Škoda, že chybí fotky. Tak třeba někdy příště?
Zuzana Pivcová
16.6.2017 10:18
To je velmi malebné a barvité vylíčení, řekla bych, že takové osobní vyznání Islandu. Sever je velmi osobitý.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům
- Nové vzkazy od přátel