Hrátky s češtinou - práce
Foto: autorka

Hrátky s češtinou - práce

31. 12. 2017
Hrátky s češtinou
Hodnocení:
(5 b. / 7 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Věra Halátová
Po roce 1989, když jsem jela autobusem ráno do práce, slyšela jsem, jak pracující říkají: Tak, a jedem do "otrokovic". Dělání, dělání, všechny chmury zahání. a znáte ten vtip, jak Američan v Německu se seznámí s Němkou a jsou spolu v intimní situaci? Američan a Němka se milují, a ona roztouženě vzdychá: Du!! Du! A on odvětí: I do, when I can!
Lidmila Nejedlá
Dělat se musí, pane vašnosto, jinak by to nešlo! To by jeden úplně zblbnul.
Zuzana Pivcová
Páni, tady toho je. Tak já jsem jako učitelka dělala za pár šupů. V archivu už mi káplo poněkud víc. A i když vím, že nejen prací živ je člověk, tak do ní chodím i teď, ačkoliv už bych mohla mít leháro.
Věra Ježková
To musela být fuška. Ještě mě napadlo: dělat voloviny, z komára velblouda.
Dana Puchalská
Krásný článek. Čeština je nádhera. A já teď provozuji docela ráda tzv. ležing,gaučing a jiné podobné aktivity. I když to není ryzí čeština, tak tahle činnost je super.
Libor Farský
Helčo, jestli dovolíš, zvolil jsem pro dnes činnost, na kterou jsi, zdá se, zapomněla. Naplánoval jsem si, že se budu flákat!

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

• Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden