Je zima, venku nic moc, přehrabuju archiv fotek, hledám, co bych ještě utřídil a vymazal... Dám k lepšímu na Íčko jeden malý individuální výlet, vlastně jen takovou procházku....
Před dvěma lety jsme s přáteli strávili několik dní v Bořeticích. Nejeli jsme tam primárně na víno, ale jezdili jsme na kolech. Po druhém dnu jsem byl nepěkně rozlámaný, žádný moc trénink a někde jsem to přepálil. Rozhodl jsem se, že si jeden den udělám pro sebe, klídek, zahálka, možná se trochu projdu pěšky. Absolvoval jsem u snídaně povinné přesvědčování : netrhej partu, zbabělec, to rozhýbeš, nebuď srab, pamatuj si, že samuraj miluje bolest, atd. Vytrval jsem a nejel.
Nesepsal jsem to tak úplně do článku, ale otextoval jsem fotografie, takový komiks vlastně...
FOTO: autor
Opravdu malý výlet
24. 1. 2018
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Jaroslava Handlová
25.1.2018 12:39
Skvělý nápad takto se potulovat mezi vinicemi a "konzumovat" jižní Moravu. Otextované fotky jsou velmi zábavné!
Dana Tomanová
24.1.2018 22:10
Zajímavý nápad :-)...na Pálavu se chystám asi tak 10 let, prý jsou pálavské vrchy moc pěkné.
Lidmila Nejedlá
24.1.2018 19:05
Tak to se povedlo. To je reportáž jak víno i o víně. Je to paráda, když si chlap umí "udělat den!"
Anna Čípová
24.1.2018 18:57
Putování za vínem podané velmi zajímavou formou. Super nápad, vtipné komentáře u pěkných fotek.
Věra Lišková
24.1.2018 18:26
Hezké čtení, těšila jsem se pokaždé na další fotku, zvědavá, kam Vás ještě nohy donesly.
Marta Nosková
24.1.2018 18:02
Pěkné fotky,pěkné povídání...horší je, že jsem dostala děsnou chuť na vínko. Jdu to omrknout, jestli někde není nějaká zapomenutá lahvinka.
Květa Řičánková
24.1.2018 17:39