Foto: autorka
Studiem U3V si rozšiřujeme obzory
12. 7. 2018
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Hana Rypáčková
17.7.2018 07:56
Obdivuji vás, studenty. Po škole mě velmi chyběly zkoušky, měla jsem absťák, ale zvykla jsem si . Nakonec byl ještě postgraduál.....Ráda se něco učím, ale jsem samouk.
Jana Kollinová
14.7.2018 13:20
Líbí se mi touha lidí pokročilejšího věku po poznatcích a oceňuji každou formu, která jim vyhovuje a naplní jejich očekávání. Článek je jedním z příkladů jak dosáhnout kýženého cíle. Paní Eleno, přeji úspěch při studiu.
Věra Ježková
13.7.2018 17:09
Elenko, děkuji ti a blahopřeji. Jsi dobrá. Já už bych asi do žádného organizovaného studia nešla. Sice mě to několikrát napadlo, ale zůstalo to pouze krátce v rovině úvah. :-)
Libor Farský
13.7.2018 15:38
Velmi zajímavé téma !!! Ještě bych doplnil k poslednímu odstavci: Alespoň na středních školách s maturitou by předmět "Dějiny umění" měl být součástí osnov. Nevím, je-li tomu tak. Na stavební průmyslovce, kde jsem odborné předměty vyučoval, byly jen "Dějiny architektury", a záleželo na učiteli, jestli téma rozšíří i na výtvarné umění nebo to nestihne.
Marie Seitlová
13.7.2018 07:47
Elen moc pěkně zpracované. Vzpomněla jsem si na své studium na U3V, kdy jsme měli Umění kolem nás. Měli jsme výborného profesora, který nám zajímavě podával výklad o obrazech. Na přednáškách jsem se vracela do Říma a Florencie, kde jsem před mnoha lety byla.
Zdenka Jírová
12.7.2018 23:51