Logománie – staronová posedlost
Ilustrační foto: Romo Fulnek

Logománie – staronová posedlost

20. 11. 2018

To není značkové. Jaká je to značka? Babi, tohle nosit nebudu, to je trapná značka. Slýcháte tyto věty? Divíte se jim? Není třeba, jde o poměrně častý jev. Je to logománie, posedlost značkami, ale netýká se jen mladé generace.

nákupy
Hodnocení:
(5 b. / 8 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Valerie Polášková
Já si třeba na značku až tak nepotrpím. Pro mě je důležitější spíš kvalita materiálu. Značka je většinou až vedlejší. Je ale pravda, že třeba jednu oblíbenou značku oblečení mám. Není sice tolik známá, ale dělá parádní věci. Jedná se o tuto: REKLAMA SMAZÁNA Zkuste mrknout. :)
Hana Rypáčková
Myslím, že sportovní oblečení a obutí je dobré mít značkové, prodyšné a nepromokavé. Tady tu záruku kvality ocením.
Eva Mužíková
Já snad ani žádné značky,,které bych vyhledávala neznám a taky žiji.
Danka Rotyková
Nejsem asi výjimka, líbilo se mi vždy kvalitní zboží. Pokud se jedná o oblečení, potřebovala jsem, abych se v něm cítila po celý den dobře a aby bylo pěkné i při častém praní. Občas bylo i dražší a značkové. Mezi kolegyněmi na pracovišti jsem si občas povzdechla - radši bych si připlatila, jen abych našla něco hezkého a kvalitního zároveň. To ale ti *-náctiletí* neřeší. Někdy se není co divit, pokud žili stejně tak i jejich rodiče.
Marcela Pivcová
Některé věci si se "značkou" koupím, ale není to proto, abych tu značku na sobě předváděla, některé věci jsou podle mne opravdu kvalitnější i estetičtější. Mám na mysli především džíny, boty nebo některou kosmetiku. Když se mi něco líbí, třeba i z levnějšího obchodu, tak na značky nehledím.
Jana Šenbergerová
Nepodléhám žádným módním trendům a značkám už vůbec ne. Buď se mi něco líbí nebo ne, a to bez ohledu na značky.
Zuzana Pivcová
Na posedlosti značkami vydělávali v 90. letech Vietnamci, kteří v tržnici v Holešovicích prodávali padělky s našitými značkami. Na mě působí komicky, když si třeba někdo nechával nálepku na brýlích, i slunečních, aby bylo vidět, že jsou značkové. Moje sestra se coby učitelka kdysi ptala po vánocích dětí, co dostaly za dárky, tak někdo prý řekl "značkové oblečení". Zavedli na to téma debatu, že se většinou připlácí za značku a ne vždy za kvalitu.
Karel Boháček
Dělají si to sami rodiče, pak to přešlo na děti. Vlastně to začalo u nás Tuzexem.
Jana Kollinová
Dle mého názoru je to fenomén ovládající především náctileté, ale mnohdy postihne i nesoudné "náctníky/ce." Z vlastní zkušenosti musím ocenit, že značkové oblečení je obvykle kvalitní a příjemné při nošení. Nemíním tím "značkové zboží" z tržnice SAPA nebo jí podobných. Neříkejte, že mezi vámi není nikdo kdo by si připlatil za kvalitní značkové zboží!
Mirek Hahn
Úplně v pohodě, když je to za své. Každý ať si koupí za peníze, které vydělá, co chce. Není na tom nic divného, spousta lidí má ráda kvalitní a pěkné věci. U mládeže bez vlastního příjmu to už tak jasné není... Rozmazlovat, nerozmazlovat...? Nebudou z nich pak nafoukaní leváci ?

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden

Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...

AKTUÁLNÍ ANKETA

Co vás nejvíce "nabíjí"?

Výlet do jarní přírody

21%

Setkání s přáteli

20%

Kontakt s rodinou

21%

Knihy

19%

Vitamíny

20%