Psychiatr Radkin Honzák: Chtěl jsem být praktickým lékařem
Foto: Ivan Kahún

Psychiatr Radkin Honzák: Chtěl jsem být praktickým lékařem

21. 5. 2019

Radkin Honzák je nejen uznávaným odborníkem na bolavou duši, ale i vynikající publicista, který své zážitky a postřehy z ordinace dokáže přetavit v poučné a vtipné čtení.

rozhovor
Hodnocení:
(5 b. / 14 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Josef Volfík
Článek výborný, stejně jako pan Honzák. Jen mám dojem že se chybička vloudila. ...Celá republika stála u tranzistoráků... Stalin zemřel 1953. No, já vím, jsem šťoural.
Květa Bartošková Zázvorková
Radkin Honzák nejen, že je velice moudrý a vzdělaný člověk, ale má i velký smysl pro humor. Kéž by byli takoví i politici!!!!!S moudrostí se však člověk musí narodit a během života do ní dozrát.
Mariana Mášová
líbí se mi , vzdělaný člověk se zdravým selským rozumem
Marie Ženatová
Díky moc za zajímavý rozhovor...
Jitka Caklová
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/874586-gen/217562261300040-radkin-honzak
Danka Rotyková
Úžasný pán, poučí i pobaví. Díky...
Jana Slavíková
Před časem v televizním medailonku prohlásil, že bylo jasné, že se jménem Radkin skončí na psychiatrii. Jen se muselo ujasnit, z které strany. Je to velmi chytrý a vtipný člověk.
Věra Ježková
Pan doktor je bezva. Děkuji.
Daniela Řeřichová
Zaplaťpámbu za takové osobnosti!
Jitka Caklová
Velice moudrý pán, s bohatými životními zkušenostmi. Pokud si kdokoliv myslí, že dítě se má vychovávat, odtržené od reality, až když dostane rozum, kdy dle uvážení dospělých, bude schopné vše pochopit, žije v bludu.

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.