Foto: Ivan Kahún
Psychiatr Radkin Honzák: Chtěl jsem být praktickým lékařem
21. 5. 2019Radkin Honzák je nejen uznávaným odborníkem na bolavou duši, ale i vynikající publicista, který své zážitky a postřehy z ordinace dokáže přetavit v poučné a vtipné čtení.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Josef Volfík
8.11.2019 16:29
Článek výborný, stejně jako pan Honzák. Jen mám dojem že se chybička vloudila. ...Celá republika stála u tranzistoráků... Stalin zemřel 1953. No, já vím, jsem šťoural.
Květa Bartošková Zázvorková
22.5.2019 22:00
Radkin Honzák nejen, že je velice moudrý a vzdělaný člověk, ale má i velký smysl pro humor. Kéž by byli takoví i politici!!!!!S moudrostí se však člověk musí narodit a během života do ní dozrát.
Jitka Caklová
22.5.2019 06:11
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/874586-gen/217562261300040-radkin-honzak
Jana Slavíková
21.5.2019 16:52
Před časem v televizním medailonku prohlásil, že bylo jasné, že se jménem Radkin skončí na psychiatrii. Jen se muselo ujasnit, z které strany. Je to velmi chytrý a vtipný člověk.
Jitka Caklová
21.5.2019 11:36
Velice moudrý pán, s bohatými životními zkušenostmi. Pokud si kdokoliv myslí, že dítě se má vychovávat, odtržené od reality, až když dostane rozum, kdy dle uvážení dospělých, bude schopné vše pochopit, žije v bludu.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům
- Nové vzkazy od přátel
- Nové žádosti o přátelství
JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí.