Pocity - jako ve škole
ilustrační foto: pixabay.com

Pocity - jako ve škole

8. 10. 2019
Můj příběh
Hodnocení:
(5.1 b. / 7 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Zuzana Pivcová
Ráda bych na něco chodila, nejradši k někomu na německou konvverzaci, ale teď nemám nějak čas. Na fotografování zůstanu pouhou nenápaditou amatérkou jako dosud, tam by mi kurz nepomohl.
Hana Rypáčková
Já jsem amatér ve všem. Samouk na jazyky i fotografování, počítač a jeho programy. Moc mě to mrzí, že jsem se do kurzů nepřihlásila. A jen co jsem začala fotit, rozpustil se tu klub....
Soňa Prachfeldová
Ano také jsem udělala 2 semestry u3v , ale jelikož je to v krajském městě, dojíždění , hlavně hledání místa na parkování mě opravovalo, tak jsem kurz vzdala. A zase jsem jen ryzí amatér. :-)
Zdenka Jírová
Po svém rozvodu jsem najednou nevěděla, co s volným časem. Také jsem potřebovala mezi lidi. Někde jsem četla inzerát na kurz němčiny.Bylo to po revoluci, bylo tu plno německých turistů a já už základy němčiny měla. Přihlásila jsem se,byla nás plná třída. Bohužel, lektor byl zaměřený hlavně na teorii, gramatiku a to většinu posluchačů odradilo, protože jim šlo hlavně o konverzaci. Kurz začal v září a před Vánocemi jsme zbyli jen asi 3, tak bylo pokračování zrušeno. Nastartovalo mě to ale, tak jsem nakonec absolvovala 2 roky dálkový kurz a dostala jsem i osvědčení o úspěšném studiu. Splín byl dávno pryč a svou novou znalost jsem i užila.
Eva Mužíková
Dobře že to nevzdala.. A co pan Petr, myslela jsem, že se příběh rozvine i tímto směrem. Ja jsem, díky tomu že jsem neměla žadného poradce, svoji zrcadlovku prodala...
Dagmar Pravečková