ilustrační foto: pixabay.com
Pocity - jako ve škole
8. 10. 2019
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Zuzana Pivcová
9.10.2019 18:45
Ráda bych na něco chodila, nejradši k někomu na německou konvverzaci, ale teď nemám nějak čas. Na fotografování zůstanu pouhou nenápaditou amatérkou jako dosud, tam by mi kurz nepomohl.
Hana Rypáčková
9.10.2019 09:52
Já jsem amatér ve všem. Samouk na jazyky i fotografování, počítač a jeho programy. Moc mě to mrzí, že jsem se do kurzů nepřihlásila. A jen co jsem začala fotit, rozpustil se tu klub....
Soňa Prachfeldová
9.10.2019 07:42
Ano také jsem udělala 2 semestry u3v , ale jelikož je to v krajském městě, dojíždění , hlavně hledání místa na parkování mě opravovalo, tak jsem kurz vzdala. A zase jsem jen ryzí amatér. :-)
Zdenka Jírová
9.10.2019 00:07
Po svém rozvodu jsem najednou nevěděla, co s volným časem. Také jsem potřebovala mezi lidi. Někde jsem četla inzerát na kurz němčiny.Bylo to po revoluci, bylo tu plno německých turistů a já už základy němčiny měla. Přihlásila jsem se,byla nás plná třída. Bohužel, lektor byl zaměřený hlavně na teorii, gramatiku a to většinu posluchačů odradilo, protože jim šlo hlavně o konverzaci. Kurz začal v září a před Vánocemi jsme zbyli jen asi 3, tak bylo pokračování zrušeno. Nastartovalo mě to ale, tak jsem nakonec absolvovala 2 roky dálkový kurz a dostala jsem i osvědčení o úspěšném studiu. Splín byl dávno pryč a svou novou znalost jsem i užila.
Eva Mužíková
8.10.2019 22:25
Dobře že to nevzdala.. A co pan Petr, myslela jsem, že se příběh rozvine i tímto směrem. Ja jsem, díky tomu že jsem neměla žadného poradce, svoji zrcadlovku prodala...
Dagmar Pravečková
8.10.2019 17:40