Trapas
3. 11. 2012
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Zuzana Pivcová
5.11.2012 08:11
Já, když jsem začínala učit před lety němčinu v jazykové škole, tak jsem jednou u mládeže místo "Jak se vám líbí" řekla "Jak se vám líbá" a oni hned na to, že dobře, dobře. Ještě horší to bylo u dospělých, kde byla převaha frajerů mužů. snažila jsem se jim vysvětlit německou vazbu "to vám sluší", ale bohužel to sloveso v češtině hned vyvolalo asociace, když jsem jako učitelská elévka důležitě řekla: Všimněte si, že Němci říkají: Stojí vám dobře. No, chlapi se pěkně chechtali a já červenala.
Jarmila Peerová
3.11.2012 19:41
Přečetla jsem si to Olinko s chutí,po letech je to k zasmání,ale dobře rozumím tomu,že tehdy jsi chtěla být menší,než nejmenší na světě....I já jsem mistr trapasů,takže tomu rozumím a s odstupem času se tím bavím.To přinese život.Díky...
Nina Šachová
3.11.2012 14:02
Na takové přebrepty se nezapomíná. Mně utkvěl v paměti jeden úžasný přebrept z divadelních kuloárů, který mi vyprávěla maminka: myslím, že to byla paní Šejbalová nebo Štěpničková, cosi zašívala, přišel pan domácí a ptá ce, co to dělá. Ona měla odpovědět:"Šiju si sukni" a s ledovým klidem řekla: "Šukni si, šukni". Tak to jen pro zasmání po tom Vašem vzpomínání.
Jitka Chodorová
3.11.2012 12:00
I takové trapasy nás v životě potkávají,ale s odstupem času se tomu zasmějeme,díky Olinko,že jsi nás s jedním takovým seznámila.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům