Foto: autorka
Gočárův Hradec Králové
13. 3. 2020Dnes 13. března uplynulo 140 let od data narození známého urbanisty a architekta Josefa Gočára. Jeho díla především z kubistického a funkcionalistického období patří k vrcholům české moderní architektury.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Dana Puchalská
13.3.2020 21:51
Tak to by mně nenapadlo. A to jsem tu fotografii prohlížela důkladně. Byla to krásná hádanka.
Vladislava Dejmková
13.3.2020 21:12
Bingo. Jde o ty trolejové dráty, opravdu v jednom směru částečně chybí. Vyretušovala jsem je z fotografie, ale na pravé straně kousek zbylo. Pak mě někdo přerušil a zbytek už jsem nevymazala. Zuzko, jsi opravdu dobrá!
Zuzana Pivcová
13.3.2020 19:08
Tam jsou trolejové dráty jen v jednom směru, ne? I když já, neřidička, vlastně nevím, jak je co v dopravě správně.
Jana Šenbergerová
13.3.2020 18:46
Krásně jste jste dílo arch. Gočára v Hradci Králové zdokumentovala.
Vladislava Dejmková
13.3.2020 15:21
Nejsou to dopravní značky, ale je to na té fotce, pod kterou je to napsáno.
Dana Puchalská
13.3.2020 15:05
Naposledy jsem šla kolem kostela sv. Václava ve Vršovicích a jeho autorem je taky arch. Gočár. A teď jdu hledat onu nesrovnalost. Myslím že jsem ji objevila, ale ještě jednou se radši kouknu .
Marie Seitlová
13.3.2020 13:42
Zajímavý článek z Hradce Králové, je to moc pěkné město. Krátce tam bydlel syn, tak některé budovy znám. Děkuji za pěkné fotky.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek