MUDr. Josef Kautzner
Srdci pomáhá svižná chůze a humor
21. 3. 2020Srdeční arytmie neboli poruchy srdečního rytmu je souhrnné označení pro velmi široké spektrum odchylek od normální elektrické aktivity srdce.
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Marie Doušová
22.3.2020 10:04
Za celý svůj život jsem k lékařům nenašla důvěru. Určitě jsou někteří lékaři ,který si důvěru zaslouží,ale já asi měla v mládí na ně smůlu. Pokud nemusím, tak se jim raději vyhýbám.
Alena Tollarová
21.3.2020 23:40
Osvěta je důležitá, i kdyby si článek přečetlo pár lidí a zamysleli si, zda nemohou něco pro své zdraví udělat, má smysl. Svižnou chůzi provozuji denně a humor vidím v podstatě všude kolem sebe, tak snad tu ještě nějaký ten pátek ve zdraví vydržím.
Jitka Caklová
21.3.2020 08:06
Všeho moc škodí. Problém je v tom, že jednotlivci ztratili vládu sami nad sebou a jsou nevyrovnaní sami se sebou. Aby se stali "lepšími", dávají na různé rady, jednou zleva, podruhé zprava a mlátí se ode zdi ke zdi. Tudy cesta pravdy určitě nevede.
Zuzana Pivcová
21.3.2020 07:54
Můj tatínek také žil spořádaně, ale měl vrozenou srdeční vadu. Já mám arytmii objevenou v roce 2002, a kde se vzala, jak se vzala, nevím.
Jitka Hašková
21.3.2020 07:48
To je všechno krásné, to všechno správné dělala moje kamarádka, měla vrozenou vadu štítné žlázy, kterou vyoperovali v mládí, srdeční arytmii má skoro 30 let, momentálně v 72 letech leží na kapačkách v nemocnici. Mám spíš dojem, že je to u ní psychické, protože jí arytmie začala, když synovi zemřela jeho 19 letá přítelkyně..
Soňa Prachfeldová
21.3.2020 07:39