Ilustrační foto: Facebook.com, stránky hradu
Marta - dovolená s andělem
3. 1. 2021
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Jana Šenbergerová
5.1.2021 20:09
Valdštejn jsem poznala podle fotografie a článek se mi moc líbil. Takový pobyt tam by se mi moc líbil, bez toho úrazu ovšem. Je to moc hezké místo včetně okolí. Také jsme tam byli s íčkem a pořádně si ho prošmejdili.
Jitka Hašková
4.1.2021 19:12
Omlouvám se, že jsem napsala brzy řešení. Myslela jsem, že fotka je jenom ilustrace bez vztahu ke článku. Náhodou znám Valdštejn dobře, moje kamarádka tam dělala průvodkyni a ten vstup pře most je pro něj charakteristický. Co je pro někoho dlouhé, je pro jiného krátké. Každý to vnímáme jinak.
Dana Puchalská
4.1.2021 12:53
Chtěla jsem hádat,ale někteří přede mnou to už odhalili. A článek se mi moc líbil,hezký se četl a vůbec mi nevadila jeho délka, spíš naopak
Dalibor Polanský
4.1.2021 11:15
Do okolí Valdštejna chodím často na houby a mohu potvrdit, že je tam všude krásně. V létě je tam sice jako na Václaváku, ale s podzimem se to vylepšuje a v zimě je tam klid.
Zuzana Pivcová
3.1.2021 19:14
Ano, ráno jsem chtěla napsat Valdštejn, ale už jsem to nestihla. Šli jsme tudy na Hrubou Skálu a do Sedmihorek. Díky za vyprávění.
Irena Drob
3.1.2021 19:14
Vůbec mi článek nepřijde dlouhý, líbí se mi každé pokračování. Hrad jsem zřejmě tipla dobře, i když jsem tam nebyla.
Alena Vávrová
3.1.2021 19:03
Je to hrad Valdštejn. Při íčkovském výletu do Skal jsme se tam sotva otočily u vchodu, zrovna se tam konala svatba, či co...
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.