FOTO: autorka
Fotoreportáž: Levandulová zahrada
15. 6. 2021
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Soňa Prachfeldová
18.6.2021 13:07
Moje srdce plesá nad tou krásou, prima tip Naděnko, určitě tam zajedu, musím přece i letos pozdravit Středohoří z vršku Hazmburku.
Marcela Pivcová
16.6.2021 11:29
Fotky jsou opravdu krásné! Kytky mám ráda, občas nějaké vyfotografuji.Na "mém" minizáhonku u vchodu do paneláku právě kvete vedle skalniček také levandule.
Anna Potůčková
16.6.2021 06:05
Ty jsi má levandulová......Mám ji moc ráda a ráda jsem se alespon virtuálně s Tebou prošla. A stejně ráda jsem se podívala na fotografie u článku. A obdivuji Tě, že jsi takový psavec. Není snad týdne aby jsi nenapsala 1-2 články.
Marie Seitlová
16.6.2021 00:39
Krásně jsem se s vámi prošla zahradou, levanduli mám moc ráda i její vůni.
Blanka Lazarová
15.6.2021 13:21
Naďo, dobrý tip. Levanduli mám taky moc ráda. Do Litoměřic to mám trochu z ruky, ale chystám se do obce Starovičky ( kousek od Hustopečí ), kde vznikla v roce 2013 L.evandulová farma. Odkaz pro zájemnce https://www.kudyznudy.cz/aktivity/levandulova-farma-z-jizni-moravy a https://www.levandulezmoravy.cz/o-nas/. A ještě pochvala za pěkné fotky kytiček. Díky. :-)
Alena Tollarová
15.6.2021 11:09
O této zahradě už pár let vím od kamarádky, která tam jezdí. Ale ještě jsem tam nebyla. Nalákala jsi mě, ale ještě chvíli počkám, až levandule rozkvete.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům