Internet a Vy, 1.díl: Jak začít se Skypem?
Ilustrační foto: pinterest.com

Internet a Vy, 1.díl: Jak začít se Skypem?

19. 1. 2017
internet Internet a Vy
Hodnocení:
(5 b. / 10 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Jiří Klostermann
Dobrý den. Omlouvám se, že vyrušuji. Prosím o laskavost. Mám právě nainstalovaný Skype. Potřebuji si ho vyzkoušet. Prosím, můžete mi poslat chat ? E-mail : jiri.klostermann@gmail.com Děkuji
Thanh Hang Truong
Dobrý den, jmenuji se Truong Thanh Hang a studuji 3. rokem na Vyskoké škole ekonomické v Praze a v rámci bakalářské práce zkoumám fenomén seniorů na sociálních sítích. Poprosím vás proto vyplnění krátkého dotazníku https://seniori-na-socialnich-sitich.vyplnto.cz/
Marie Seitlová
Skype používám již dlouho, ale byl mi nainstalován. Sama bych se o to asi nepokusila. Ale je to výborná věc.
Karel Hyndrák
Skype je senza. Je to telefonování třeba do Austrálie zadarmo, třeba hodinu. Je třeba mít počítač připojený k Internetu a headset (náhlavní souprava). Jak vypadá headset? Koukněte se na www.heureka.cz a napište headset. Např. 4World 02994 za 50 Kč (to jen kvůli obrázku). Je to mikrofon, sluchátka s regulátorem hlasitosti na šnůře a končí to dvěma banánky (růžový a zelený). Banánky se strčí do počítače. Kamera zpočátku netřeba. Může mluvit najednou (hlavní výhoda) několik lidí (audiokonference, tzv. "židovská škola", kdy jeden mluví přes druhého). Obě strany musí mít zapnuté Skype. Já to normálně mám vypnuté. Když mi přijde SMS: "Kájo, zapni si Skype". Pak už to jede. Budete se divit jak je to primitivně jednoduché. Já mám přezdívku: hubertak
Růžena Marková