
Ilustrační foto: Freepik
Levné, levnější, nejlevnější…
2. 12. 2024Brázdím jeden z nejmenovaných potravinových supermarketů. A je to, jako vždy. Na regálech volají nápisy: „Akce, sleva, výhodný nákup. No, nekupte to! Vajíčka v akci. Opravdu? Mají cenu, jako by je snesly zlaté slepice. Máslo je zlevněné? To si dělají legraci!“
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Jindřich Berka
4.12.2024 07:36
Pokud si chcete pochutnat, tak kupujte u malých výrobců. Například saláty typu vlašský, pařížský. Je tam výrobní salám, kyselina sorbová a benzoová. je to levnější, ale nedá se to jíst. něco o tom vím. Pracoval jsem přes dvacet let v orgánu státního dozoru nad potravinami. Jindra
Jana Šenbergerová
3.12.2024 08:42
Tak, tak! Z mnoha výše i níže uvedených důvodů jsem velmi ráda, že nemusíme nakupovat zboží denní spotřeby v žádném supermarketu. Vystačíme si se třemi Hruškami, jedním Coopem, zrenovovaným CBA, jedním vietnamským Obchodním domem, dvěma menšími vietnamskými prodejnami převážně potravin a luxusní Večerkou. Když chceme, můžeme vyrazit do Jeseníku, kde jsou čtyři Supermarkety a pár menších obchůdků s potravinami. Když už se rozhodneme tam zajet, musí to pro nás být výhodné sortimentem i cenami.
Olga Škopánová
3.12.2024 06:43
Také mě vytáčí velká cedule AKCE a pod ní prázdný regál se zbožím, které nutně potřebuji a jsem nucená jít jinam. Nebo sleva, která než dojdu k pokladně přestane být slevou.Myslím, že zákazník, když narazí na nějaký nešvar by se měl ozvat, stane se ale, že když zákazník stojí u pokladny a řeší nějaký problém s prodavačkou tak lidé za ním ve frontě mu nadávají, že zdržuje. On ale bojuje i za jejich práva. Moc si toho necháme líbit a pak se divíme, že obchodní řetězce si dovolí to, co by si jinde nikdy nedovolily.
Lenka Kočandrlová
2.12.2024 17:29
Musíme být nad věcí a nenechat se zatahovat do oblbujících akcí. například já nikdy nejdu k samoobslužné pokladně, klidně stojím i delší frontu.Za ty ceny mi mají ještě pozlatit ruce,že vůbec jdu k nim něco koupit!!! Kromě toho jsou aspoň osoby zaměstnané - kde budou,bylo - li by vše samoobsluha? Malé prodejny už nemají šanci,na vesnici vidím,kolik lidí tam jde do krámku k Vietnamci....
Eva Kopecká
2.12.2024 17:00
Vždycky se mi dobře nakupovalo v malých prodejnách. Kde byla jedna prodavačka, která věděla, co kde má. Dnes to je spíš o hledání. Pokud už na někoho narazíte a zeptáte se, v 99 procentech vám odpoví, že to není jeho úsek. Pokladní neví nikdy nic, ta sedí jen u pokladny. Úplně nejvíc mě baví ty jejich ,,akce". Pokud trvá akce řekněme od pondělí do čtvrtka, hloupé předpokládám, že to víceméně budou ty čtyři dny v prodeji mít. Situace mě přesvědčí, jak jsem naivní. První den to ráno dají do prodeje. Jelikož vím, jaké obličeje nás vítají při vstupu v sedm ráno v marketu, jdu tam o dvě tři hodiny později. Samozřejmě se to už prodalo. A jestli to ještě kdy bude, neví nikdo. Tak to zkusím jednou zítra a jednou pozítří. Pokaždé v jinou dobu. A pak mě to přestane bavit a hra pro mě končí. Ke každé hře musejí být totiž dva. Úplně ,,nejlepší " variantou je, když se přemůžu, vstanu a jdu tam v sedm s davem. S tím, že ty pohrdavé pohledy vydržím. Jo. A prodavačky to úmyslně nevyndaly na sedmou, ale vyvezly to až v devět, prý aby se dostalo i na pracující. To by toho muselo být aspoň třikrát tolik, aby to vydrželo v regálech do pozdního odpoledne. Konkrétně minulý týden mělo být v nejmenovaném obchodním řetězci výrazně levnější plato vajec. Byla jsem tam marně tři dny za sebou v dopoledních hodinách. Marně. Nakonec jsem usoudila, že vzhledem k cenám energií a hladině svého krevního cukru udělám úplně nejlíp, když se na vánoční cukroví úplně vykašlu. Nakonec, taky dobře.
Dana Puchalská
2.12.2024 16:02
Já z těch akcí vyloženě trpím a rostu... A jak říkala moje starší kolegyně... ,,Na každé zboží se kupec najde,holka zlatá.." A ona měla pravdu.
Marcela Kapounová
2.12.2024 15:51
První fáze byly dumpingové ceny-nalákat zákazníka na levné zboží a tím pomalá likvidace českého obchodu. Poté nárůst marží. Pak přišla na řadu éra "Věrnostních karet". Ano obchodník má přehled o prodeji rychloobrátkového prodeje a vyřazuje málo prodejné. Nastupují aplikace a další přehled o zákazníkovi. O tom že prodejce neustále mění místo zboží je také záměrem. Hledáš co potřebuješ a do oka ti padne něco jiného a zákazník vloží do nákupního košíku. To je také politika-ovšem prodejní.
Jan Zelenka
2.12.2024 15:42
Reklamu nesleduji. Kupuji jen to, co nezbytně potřebuji a pokud možno ve slevě. Ta stupidní reklama zboží jen výrazně zdražuje.
Eva Mužíková
2.12.2024 14:01
Paní Anno, mluvíte mi z duše. Tu hru " na schovávanou" pro nás připravil v nedávné době Kaufland. Personál těžko najdete a když už, tak je tak zaměstnaný, že dotaz na hledaný sortiment zodpoví, ...čtvrtý regál v pravo..a hledej a hledej.
Zpět na homepage Zpět na článek
Doporučujeme
Články z Drbna.cz
Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.
Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:
- Váš nejnovější článek
- Nejnovější komentáře k vašim článkům
- Nové vzkazy od přátel
- Nové žádosti o přátelství
JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí.
Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 17. týden
Tento týden se budeme ve vědomostním kvízu věnovat vážné hudbě. Jak dobře ji znáte? To uvidíme...
AKTUÁLNÍ ANKETA