Mám aplikaci
Ilustrace: Pixabay

Mám aplikaci

29. 3. 2025

Tak jako většina z vás, mám i já aplikaci do obchodu, kam chodím pravidelně nakupovat. Bydlím v místě, kde si můžu vybrat ze čtyř možností, ale ten „můj“ jsem si vybrala během covidu, kdy bylo v prodejně možné dezinfikovat nákupní vozíky.

Tento týden mi přišel e-mail se žádostí o vyplnění dotazníku na téma: Jak jste byla spokojena s nákupem. Proč ne, otevřela jsem dotazník a začala vyplňovat odpovědi. U konce byly dva dotazy, zda nakupuji v jiných - vyjmenovaných – obchodech a zda bych je nabídla známému s vyjádřením čísla od 1 do 10 bodů. Na první jsem odpověděla, že do obchodů nakupovat nechodím, a proto jsem druhou otázku nevyplnila. Dotazník jsem dokončila a chtěla odeslat, ale chyba. Byla jsem upozorněna, že všechny dotazy musí být vyplněny. Nebudu přece hodnotit něco, o čem nic nevím, rozhodla jsem se a dotazník vymazala.

Ale přece jen mi to vrtalo hlavou a poslala jsem do obchodního řetězce upozornění, aby zkontrolovali inkriminované otázky, že jsou nelogické. Byla jsem zvědavá, zda někdo odpoví a jak. Odpověděli, že jim velice záleží na zpětné vazbě mezi obchodem a zákazníkem a chci-li prodejnu pochválit, tak to mám odeslat přímo na prodejnu. Věděla jsem, že budou mlžit, že nemůžou přiznat, že vlastně nutí některé zákazníky ke lži, ale ta jejich odpověď byla tak chabá, že jsem se rozhodla na ni reagovat. Napsala jsem, že nepochopili podstatu mého upozornění, že v dotazníku si odpověď vynucují i v případě, že si ji musí zákazník vymyslet a nazývají to zpětnou vazbou, že nechápu, jakou váhu má taková vylhaná odpověď a překvapuje mě, že o to mají zájem.

Teď vím, že mi již nikdo neodpoví. Ani to nečekám, ale chtěla jsem, aby alespoň jeden zákazník jim napsal, že nebude hrát tu jejich „vylhanou“ hru na nejlepší obchodní řetězec. Přesto zůstanu jejich zákazníkem, ale již se nikdy nezapojím do jejich ankety.

 

 

mobily nákupy
Hodnocení:
(4.9 b. / 7 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit

DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv vulgarismy.
Dušan Brabec
Žádnou aplikaci nemám podobně jako ŠB 20:14. Naopak se divím, protože jsou diskriminační vůči osobám, kteří je z různých důvodů ani mít nemohou - a odpovědné úřady nezasáhnou. A to už nemluvím vyloženě o lživých informacích v letácích.Např. Albert a jeho NEPORAZITELNÉ. Stačí porovnat s jinými letáky a jeho ceny jsou velmi snadno porazitelné. A proto tam nenakupuji. O Tesco a jeho podvodné Club Card jsem tu už psal - ceny nasadí tak vysoko, že s Club Card se člověk po slevě dostane nacenu, která je v jiných marketech zcela běžná. Takže ten jsem rovněž vyloučil ze svých nákupů. Je smutné, jak si s námi supermarkety zahrávají...
Šárka Bayerová
Možná to u mne bude tím, že aplikaci do obchodu nemám a ani oblíbený obchod. Já totiž děsně nerada nakupuju.... :-)
Eva Mužíková
Jsem li někde spokojená kvůli reakcím bych já neodešla.
Šárka Bayerová
Tak to já bych jejich zákaznicí nezůstala...
Marie Měchurová
Paní Libuše, taky jsem si vybrala jeden řetězec, a využívám různé výhody. Bohužel, občas taky vyplňuji dotazník. Dávám jim po pěti hvězdičkách, protože jsem s Lidlem opravdu spokojená. Ten jejich horský chleba nemá konkurenci....

Zpět na homepage Zpět na článek

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 14. týden

Tématem vědomostního kvízu tohoto týdne je "architektura". Tak schválně, jak se v ní vyznáte?

AKTUÁLNÍ ANKETA

Digitalizace postupně prostupuje všemi státními úřady. Jak jste na tom vy - využíváte možnost vyřizování nejrůznějších žádostí on-line (pomocí počítače či mobilu), anebo raději navštěvujete úřady osobně?

Pokud to jde, vyřizuji vše "on-line"

20%

Snažím se vyřizovat věci "on-line", ale ne vždy se mi to daří

20%

Nevím, neumím na to odpovědět

19%

Mám radši osobní vyřizování záležitostí na úřadech

19%

On-line nevyřizuji nic, je to pro mě složité

21%