Foto

Nejsměšnější bankovní poplatky,
které nejsou vůbec k smíchu

4. 2. 2013

Nejabsurdnějším bankovním poplatkem je podle Čechů platba za zjištění zůstatku na účtu prostřednictvím bankomatu. Za nesmysl to považuje téměř pětina (19,3 procenta) respondentů průzkumu společnosti SANEP. Stříbro na pomyslném antižebříčku získala platba za výpis účtu zaslaný elektronickou cestou. Jako svého  „favorita“ si ji zvolilo 15,2 procenta dotázaných. Bronzovou medaili by s „podporou“ 7,2 procent lidí získal poplatek u sKarty, tedy karty sociálních systémů, která je povinná pro příjemce dávek.

Na čtvrtém místě skončil poplatek za vedení účtu zemřelého klienta po dobu dědického řízení. Následuje ho s 6,7 procenta hlasů občanů výše poplatku za vklad na účet na přepážce třetí osobou a poplatek za vedení kontokorentu i v době nečerpání služby.

Lidé také nechtějí platit za vedení účtu k hypotečnímu nebo spotřebitelskému úvěru, za účetní položku či za zadání příkazu či změny trvalého příkazu přes internet banking. Rovněž by rádi zrušili poplatek za neuskutečněnou platbu nebo platbu za vložení dalších údajů do příkazu k úhradě.

banky
Hodnocení:
(0 b. / 0 h.)

Pro hodnocení se musíte přihlásit


Zpět na homepage

Nejste registrován/a? Zaregistrujte se zde.

Po přihlášení (registraci) uvidíte na tomto místě přehled Vašich aktivit na portále i60.cz, a to:

  • Váš nejnovější článek
  • Nejnovější komentáře k vašim článkům
  • Nové vzkazy od přátel
  • Nové žádosti o přátelství
Přihlásit se

JSTE TU POPRVÉ?
Přečtěte si, co všechno
portál i60 nabízí
.

Aktuální soutěže
Kvíz i60 - 11. týden

V minulém týdnu se v Hollywoodu rozdávaly filmové ceny Oscar. A sošky (České lvy) za nejlepší snímky uplynulého roku se udělovaly i v Česku. Právě filmy budou tématem vědomostního kvízu tohoto týdne.

AKTUÁLNÍ ANKETA

Digitalizace postupně prostupuje všemi státními úřady. Jak jste na tom vy - využíváte možnost vyřizování nejrůznějších žádostí on-line (pomocí počítače či mobilu), anebo raději navštěvujete úřady osobně?

Pokud to jde, vyřizuji vše "on-line"

20%

Snažím se vyřizovat věci "on-line", ale ne vždy se mi to daří

20%

Nevím, neumím na to odpovědět

19%

Mám radši osobní vyřizování záležitostí na úřadech

19%

On-line nevyřizuji nic, je to pro mě složité

21%