Začnu pod střechou v muzeu Škodovky v Mladé Boleslavi. Podle některých anket byla Škoda Populár Monte Carlo nejkrásnější a neelegantnější Škodovka, co kdy po silnicích jezdila.
nebo to je Tatra 77?
Co se aerodynamického tvaru a elegance týče, pak je nutné navštívit ve Vysokém Mýtě Muzeum karosářství. Aero 50 DYNAMIC
Elegance se dá i koncentrovat, třeba jako na srazu v Boskovicích. Komu se Velorex nelíbí, ten mě zarmoutí, pač jsem v něm dlouho jezdil.
Mohu prozradit, že připíchnout svatební stuhy a mašle nejde na jiné vozidlo snadněji lépe.
A pak, Velorex povodí i kdejaký Cadillac. Navíc je to jediné vozidlo na světě, kterému nelze pošrabat lak
Třeba obejít Rojsku korunou by byl neskutečný průšvih.
Olomouc, vrátíme se pod střechu do Veterán arény. Zde je veteránů co hrdlo nebo foťák ráčí.
Třeba i Wikov 35 Kapka. Skoro zapomenutá značka s velice zajímavým řešením karoserie.
Volha Gaz 21, zvaná Carevna.
Z prkna sjela poprvé v roce 1956 a výroba byla ukončena v roce 1970.
Stojedenáctka se mi vždy líbila, přestože jsem na její korbě vezl jako odvedenec z nádraží do kasáren.
Stoosmatřicítka v provedení benzina. Dnes by měla na konci oznámení Extra long vehicle.
Tatra 148 s pozoruhodným vyklápěcím zařízením. Uhlí složila klidně do druhého patra.
V Blansku uberu na kubatuře.
Příjemné motomuzeum Svratouch v době motosrazu. Ta síťovka je famózní.
Co se motorek týče, závodí i mopedové. Tohle je první cena při mopedích závodech v Rychtářově.
Závodničky veteráni v Morašicích, kde se jezdíval slavný Morašický trojúhelník.
Skútr zvaný Prase, sedlaný kamarádem Jirkou, který už bohužel brázdí nebeské silnice.
Radost pohledět aneb takto šla doba.
1952 Jawa 500 OHC. Nádvoří zámku Písečná.
Motosalon Brno 2024
Tak ještě Čezetu v muzeu v Pavlíkově. To není jen takové nějaké označení, opravdu papeže doprovázela.
Eréna autobus čeká v Mladějově na nádraží, aby mohli přestoupit
cestující z vlaku. Neni od věci v oblasti projet či projít cyklostezku Hřebečské důlní stezky.
Tato Erena, ještě nedávno funkční, teď bohužel chřadne na nádvoří pivovaru.
Serenáda v bílém,
a nebo v červeném.
Užitkový ŽUK vyráběný v Polsku.
Svatební užitkové auto v Křtinách.
Turisticky užitkové miniauto. Na pumpě v Konicích stačily dva nacvičené tahy a sedačky z auta byly venku v relaxační poloze a svačina mohla začít.
Multifunkční užitková fréza. Odpojí se vozejk a připojí třeba pluh.
Škoda 1101 na srazu ve Slavkově. Toto auto mě vždy fascinovala, jen nevím proč.
Oddělení autobusů. Škoda 706 RO s vlekem, ve službách MHD Brno. Kdo ho pamatuje, je starej asi tak jako já.
Krásně zaoblená Karosa RTO, neboli ertéóčko.
Už poněkud hranatější nástupce v podobě Ešemky neboli Karosa ŠM11
Méně nebo spíš velice málo vídaný třínápravový autobus Tatra 500 HB, označovaný jako Karosa T 500 HB. V letech 1954–1957 byl vyráběn v národním podniku Karosa Vysoké Mýto a byl určen do hor. Písmena HB znamenají horský bus.
Čím blíže Bystřici nad Pernštejnem, tím větší pravděpodobnost, že potkáte Tatru,
kde si je pak na náměstí můžete všechny prohlídnout.
V Rožmitálu pod Třemšínem jsem bránil socialistickou vlast proti imperialistickým hrdlořezům. Kasárna už dávno zanikla, ale zase vzniklo Podbrdské muzeum aerovek.
Renault. Když prší, zatáhne se střecha a roztáhne deštník.
Praha, nákupní středisko Arkády. Jakoby to shora byly jen hračky.
Což bližší pohled snadno vyvrátil.
Dva fešáci už ani nevím kde.
U Slavkova mě doslova uhnala Tatra 77
Veselá partička, potkaná v podhůří Orlických. Nikam nespěchali, prostě si jeli jen tak lážo plážo na pohodu.
O téhle partě, parkující v Borové ani nemluvě, recese na entou.
Tak ještě pár buldozerů v Mladějově na Moravě,
Tři parní válce v Muzeu starých strojů v Žamberku.
dva traktory v Bystřici nad Pernštejnem
a někdy na cestách zase ahoooooj