Veřejnost a odborná komise vybrala 25 nejznámějších obchodních značek v Česku. Mezi oceněnými jsou například Národní divadlo, pražská ZOO, HC Sparta, Aktuálně cz, výrobce elektrospotřebičů Eta nebo obchodní řetězec Hornbach. Komise i veřejnost vybírala z celkem dvou tisíc značek registrovaných v Česku na základě známosti, obliby nebo kvality.
„Jednotliví vítězové reprezentují určité kategorie, jako je výrobce čaje, nebo kosmetiky,“ uvedl Roman Sovják, pořadatel a ředitel Superbrands pro Česko. Respondenti v první fázi výběru označovali všechny značky, které znají, a poté ve druhé fázi vybrali pouze tu, kterou v dané kategorii preferují. Z tohoto průzkumu vyšlo na 800 značek, mezi kterými 25 vítězů vybrala 14 členná porota složená z odborníků v oblasti PR a marketingu.
Ta zároveň udělila i tři speciální ocenění. To získala v kategorii společensky odpovědné podnikání společnost Vodafone, cenu za inovace získal výrobce zdravotnického nábytku Linet a ocenění v oblasti komunikace na sociálních mediích získala Kofola.
Superbrand pravidelně vybírá nejznámější obchodní značky v 88 zemích světa.