Jsem momentálně dosti chorá, nemohu hýbat rukama a špatně se mi dýchá. Potřebovala jsem si nutně koupit pěknou halenku na rodinnou oslavu. Měsíční děs, jak se dostat do obchodu, jak vybrané oděvy zkusit.
Přijela jsem do ostravské Fukušimy, kam jsem si slíbila, že nikdy nepojedu. Ohavný obchod, ohavné budovy, ale nejbližší prodejny, kde vím, že mívají větší velikost. Došla jsem do obchodu Marks and Spencer, kde se mne ujala andělská žena. Posadila mne do kabinky a nosila mi celou hodinu kousky oděvů, pomáhala mi je obléci a svléci a byla neskutečně milá.
Až se mi chtělo plakat, po zkušenostech odjinud, kde mi u dveří řeknou, že na mne nic tak velkého nemají a dost. Nakoupila jsem, odešla s krásným pocitem a ne s pocitem, že se mám jít ihned oběsit, protože se svým vzhledem mezi použitelné zákaznice nepatřím. Po letech jsem neměla týdenní trauma z nakupování a vybrala jsem si.
Chtěla bych moc touto cestou poděkovat, protože takové milé jednání jsem ještě nikdy nezažila. Snad se tam dostanu zase a dokoupím další potřebné kousky. Lidský přístup, nezařazený v pracovním popisu, paní prodavačka anděl. Díky!
Máte také dobrou zkušenost s nějakou službou? Líbilo se vám v nějakém penzionu, hotelu, lázních? Zažili jste nějaký mimořádný přístup peronálu k zákazníkům? Doporučte čtenářům magazínu i60 kvalitní službu - kadeřníka, pekařství, restauraci, penzion, hotel, lázně, cestovní kancelář, lékaře... Hledáme kvalitní služby pro seniory, doporučte nám je. Pište do vybraných čtenářských rubrik a k nadpisu přidejte označení "Ověřeno seniory". |