V úterý 15. května v sídle organizace Život 90 odstartují školení Jak na mobil. Ty příslušníkům starší generace pomáhají lépe porozumět jejich mobilním telefonům. Profesionální školicí tým zdarma naučí seniory telefonovat, posílat SMS, ukládat kontakty do seznamu či nastavit budík nebo upozornění. Semináře Jak na mobil pro české seniory připravila společnost emporia Telecom, rakouský výrobce mobilních telefonů se snadným ovládáním.
„Pro seniory existuje spousta programů a školení počítačové gramotnosti. Semináře, které by seniorům vysvětlily, jak zacházet s jejich mobilními telefony, doposud chyběly. Přitom senioři využívají svůj telefon daleko častěji než počítač. Jak na mobil nám umožňuje poznat reálné problémy, se kterými se senioři v mobilní komunikaci potkávají a pomoci jim je vyřešit,“ říká Marta Samková, odbornice na komunikaci seniorů a hlavní lektorka projektu.
Na seminářích se účastníci v první části dozvědí odpovědi na nejčastěji kladené otázky z oblasti mobilní komunikace. Ve druhé části pak asistentský tým osobně pomáhá každému účastníkovi školení s konkrétními problémy, které se svým přístrojem má. Po zahajovacím školení v úterý 15. května od 14.00 v prostorách sdružení Život 90, Karolíny Světlé 18 se školicí tým v průběhu května a června 2012 rozjede do dvanácti krajských měst České republiky. Kompletní harmonogram projektu a více informací je k dispozici na stránkách www.jaknamobil.cz.
Na instruktážní videa se můžete podívat zde.
O společnosti emporia Telecom Rakouská společnost emporia Telecom je technologickým lídrem v segmentu telefonů se snadným ovládáním. Rodinná firma se sídlem v rakouském Linci již od roku 1991 vyvíjí a vyrábí telefony, u nichž klade největší důraz na velká tlačítka, intuitivní menu a dobře čitelný displej. Právě jednoduchost v kombinaci s pečlivě propracovanou ergonomií a speciálními funkcemi umožňuje zejména starší generaci využívat mobilní telefon bez problémů. Do výzkumu společnost Emporia Telecom investuje veliké úsilí. Každý třetí zaměstnanec pracuje právě v oddělení výzkumu a vývoje. V této oblasti navíc úzce spolupracuje přímo se zákazníky. Výsledkem je široké portfolio produktů, které usnadňují komunikaci lidem, pro které je ovládání dnešních telefonů příliš složité. |