Včera k večeru jsem šla přes Ostravu, nádherný podvečer, foťák na krku, a vzpomněla jsem si na Elenku, která mě před časem poňoukla(nebo ponoukla?) otázkou, zda fotím naše město. Vlastně spíš ne, nefotím, a když tak cizí města. A proč teda ne to naše??, vždyť je krásné..... Možná vás tu není mnoho z Ostravy, možná ji ani neznáte, nebo máte úplně jinou představu, nebo ji znáte a jen tak budete mít chuť se kouknout. Tak vás zvu, pojďte se se mnou chvíli procházet.......
Foto: autorka
Procházka Ostravou
13. 10. 2017
DISKUZE
Děkujeme za váš příspěvek do diskuse. Upozorňujeme, že redakce si vyhrazuje právo vyřadit diskusní
příspěvky, které jsou v rozporu s platnými zákony a které podněcující k násilí a nenávisti ke
konkrétním lidem či skupinám obyvatelstva. Smazány budou rovněž příspěvky obsahující jakékoliv
vulgarismy.
Pro vkládání příspěvků do diskuze se musíte přihlásit
Eliška Murasová
19.12.2017 20:49
Evo, jsem ráda, že se naše město líbí, jsem tu nováček, a taky se těším na nějaké společné setkání.
Eva Balúchová
19.12.2017 02:43
Dnes opět ponocuji,tak dočítám.Ostravu jste nám hezky představila.Sice jsem z Moravy,ale u vás jsem ještě nebyla.Doufám,že mě to na jaře vyjde a ráda se s vámi všemi ze severu potkám.
Marie Bartošová
23.10.2017 01:25
Do Ostravy jsem jezdívala služebně, na prohlídku a focení nebyl čas, ale ta místa z centra většinou poznávám. Hezké fotky.
Naděžda Špásová
14.10.2017 19:08
Eliško, Ostravu opravdu neznám, ale podle vašich super fotek, je i v tzv. Černé Ostravě spousta krásných ulic a zajímavostí. Díky za prohlídku. :-)
Lenka Hudečková
14.10.2017 17:41
Eliško, měla jsem to také tak. Léta jsem bydlela v Liberci a kromě Ještědu a ZOO jsem nikdy nefotila...A když jsem byla jinde, tak jsem fotila jako zběsilá - architekturu, památky atd. A pak jednou jsem šla přes Liberec a říkala jsem si, že tam jsou taky krásné staré baráky a mnoho památek...a teprve mi toto došlo....Dnes bez foťáku nedám ani ránu :-) (Ale v Liberci už 7 let nebydlím)