Moje aktivní léto: Carpe diem s překvapením rok „poté“,  aneb, všechno zlé je pro něco dobré.
FOTO: Jitka Caklová

Moje aktivní léto: Carpe diem s překvapením rok „poté“, aneb, všechno zlé je pro něco dobré.

28. 9. 2021

Celé to bylo o tom, jak jsem napsala v článku „Už zase „skáču přes kaluže“, díky vesmírným zákonům, kterými se řídí příroda“. V té době jsem ještě z daleka netušila, kolik „ovoce mi dovolí sklidit“ následující rok.

V srpnu loňského roku jsem se nacházela v tak závažné situaci, kdy ani lékaři nevěřili, že jedenasedmdesátiletá žena může něco tak šíleného přežít. A měla jsem velké štěstí, že jsem nevěděla o skutečnosti, v jak závažné situaci jsem se podle lékařů nacházela. Nerada chodím v tomto smyslu „s kůží na trh“, tudíž ani nikdo z íčka o tom nevěděl, nemohl mi držet palce, ani pěsti, popřát mi zdraví, štěstí, a přesto jsem se z nejhoršího dostala.

Ano, už je to rok, co mi byla ukončena léčba širokospektrálními antibiotiky a veškerá lékařská péče v této záležitosti, krom následných tří kontrol, se stala minulostí. Od této doby jsem věděla, že vše je už jen a jen na mně. Nahrávku WimHof dýchání s Terezou Kramerovou mám staženou do starého mobilu a pomocí sluchátek si občas během dýchání kontroluji časovou osu. Dýchám pravidelně každé ráno na čtyři kola, po jednotlivých kolech se zádržemi dechu na 2 – 3 – 4 – 5 minut. Po roce tohoto dýchání, po posledním kole třiceti hlubokých nádechů a lehkých výdechů, bez problému vydržím v zádrži dechu 10 minut. Vydržela bych i déle, ale nechci nic pokoušet.

Tento uplynulý rok mi potvrdil, že vše, co ke mně má přijít, to přijde v pravý čas, když to potřebuji. Není to náhoda, jsou to vesmírná znamení, která mi ukazují správný směr a jedním z nich bylo právě upozornění na výše, a ve zmíněném článku, popsané dýchání.